۱۳۹۲/۰۵/۱۹

اولین نیست و آخرین نیز نخواهد بود.

من وبلاگ های زیادی داشته ام اما هیچ وقت دلم نمیخواست یک آرشیو ثابت داشته باشم. نمیدانم شاید از خوانده دشن گذشته ام میترسیدم ،شاید آنقدر این چند سال اخیر زندگی ام بالا و پایین داشته علاقه و اهمیتی از گذشته ام باریم باقی نمانده .
اینجا روزمرگی هایم را مینویسم نگارش هر پست این وبلاگ ممکن مخصوص خودش و با توجه به شرایط آن لحظه باشد . پس تا اینجا مشخص شد نگارش دلبخواهی است.
ممکن از از یک سفر بنویسم یا گاهی دلم خواست یک داستان کوتاه درباره یک حیوان عاشق که پرواز هم میکند از خودم سر هم کنم ، شاید هم با خواهر زاده های فسقلی ام بنشینم یک انیمیشن دسته چندم ببینم و آن را پیشنهاد بدهم ببینید. یا حتی یک یادداشت شخصی . پس موضوع هم دلبخواهی شد .
البته درباره اینکه چند و قت یک بار هم شخص است که هر وقت بتوانم می نویسم . نوشتن را با همه غلط غلوط های املایی ،تایپی ام دوست دارم.  اما بگذارین این هم دلبخواهی باشد .
فعلا یک نگاهی به بخش طراحی قالب این  بلاگر بندازم ، ببینم چه خبر است.

هیچ نظری موجود نیست: