۱۳۹۲/۰۵/۱۹

یک روزکاری گرم با کولر و اینترنت نفتی !

ساعت پنج بعد از ظهر یک شنبه ی تعطیل اومدم محل کارم که تو وسکوت ببشینم یه مقدار کار مفید کنم.  همکارم مودم رو برده و این در حالیه که من باید تا ساعت ده یک کار رو رتحویل بدم و به ایمیل توضیحات و اصلاحات  الان نیاز دارم . تمام سعی ام رو دارم میکنم با اینترنت نفتی ایرانسل موبایل یه جوری خودم و لپتاپم رو با اینترنت وصلت بدم ، نکته دیگه که از بدشانسی منه کولر 
دفتر خراب شده که این یکی هم در حالیه که وسط گرمای تابستون هستیم.
متوجه شدم چیزهایی توی زندگی من هست به اسم هیولاهای زمان خور! که اینها اگه آزادشون بگذارم همه وقتم رو از بین می برند  بدون اینکه کا رمفیدی انجان داده باشم. گاهی بحث و گوفتگو با یک یاز دوستان گاه دیدن یک فیلم و حتی فکر کردن در مورد آدرس همین وبلاگ . چه اهمیتی داره و قتی کسی آدم رو نمیخونه  اینقدر حساس باشم در موردش.
نکته مهم دیگه بیداری های شبانه است. واقعا مضرر هستند مخصوصا بدون برنامه بودنشون یعنی همینطوری الکی بیدار باشم. نت گردی ( ولگردی در اینترنت) هم باید تعطیل باشه مگر در یک بازه زمانی مشخص.
الانم فکر کنم فایل اصلاحات دانلود شد و باید برم اجراشون کنم تا ساعت ده و البته این پست رو هم منتظر کنم در بلاگ.

هیچ نظری موجود نیست: